Translate

środa, 27 kwietnia 2016

Stoker (2013)








reżyseria: Chan-wook Park
 scenariusz: Wentworth Miller
 gatunek:         thriller
 produkcja: USA, Wielka Brytania
 premiera: 10 maja 2013 (Polska)
                       20 stycznia 2013 (świat)








Kolejna produkcja z moją ulubioną Miją Wasikowską. A nie zgadniecie kto jest scenarzystą.. Wentworth Miller!!! taaak to ten, który grał w "Prison break".  Film ciekawy, ma dość mroczny klimat i nieoczywiste zakończenie. Nie jest zły ale ma swoje wady.
Film rozpoczyna się w dniu 18 urodzin głównej bohaterki, Indii. Jest to również dzień tragiczny ponieważ ojciec, z którym była blisko ginie w wypadku samochodowym. India pozostawiona swojej niezbyt normalnej matce, w dużym domu, bez przyjaciół, czuje się zagubiona. I tu pojawia się nieoczekiwana przez nikogo postać, a mianowicie przystojny wujek o którym nigdy nie słyszała. Mamusia oczywiście bardzo zainteresowana młodszą wersją swojego zmarłego męża nie zauważa, że obiektem jego zainteresowania jest India. Dziewczyna jest nieufna jednakże pewne wydarzenia zmieniają jej spojrzenie zarówno na stryja jak i na cały otaczający ją świat.
jak oglądałam ten film to nie byłam w stanie przewidzieć jak to wszystko się skończy. Z biegiem filmu wyjaśniały się niejasności i na końcu można było zobaczyć całą spójną historię. Tylko zachowanie matki wydawało mi się niezrozumiałe w pewnym momencie. Nie do końca pojęłam jej stosunek do córki. Ale cóż.
Film jest okej. Ciekawy, utrzymuje napięcie, takie...7/10 :) Oprócz Mii możecie tam zobaczyć też Nicole Kidman :) Chociaż akurat ja za nią nie przepadam. Polecam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz