Translate

wtorek, 19 kwietnia 2016

Dziewczyna i chłopak - wszystko na opak(2010)












reżyseria:  Rob Reiner
scenariusz: Andrew Scheinman, Rob Reiner
gatunek: Komedia  
produkcja: USA
premiera:  6 sierpnia 2010 (świat)





Czytałam kilka opinii o tym filmie. Jednych wzrusza, innych śmieszy, niektórzy mówią o nim, że ciepły, uroczy a jeszcze inni, że nierzeczywisty. Ja myślę, że każdy ma po trochu racji, ale moim zdaniem ten film jest bardzo mądry. Nie jest to kolejna głupawa historyjka o tym jak nastolatka ma się wylansować żeby chłopak ją zauważył. Owszem jest to film o miłości i o nastolatkach. Ale jest głębszy i porusza wiele kwestii, ważnych tematów, Jednym z nich jest pokazanie jak ludzie są małostkowi i powierzchowni. Oceniają choć niczego nie wiedzą. I nie chodzi mi tylko o relację głównych bohaterów.
Poza tym podoba mi się sposób w jaki przedstawiona została historia. W zabawny dość sposób twórcy pokazali jak bardzo różni się myślenie chłopców i dziewcząt od siebie. Każdą sytuację możemy zobaczyć z obydwu stron i to jest bardzo pouczające, choć niektórzy mogą kręcić nosem.
Bardzo polecam ten film bo na mnie zrobił dobre wrażenie. Miło spędziłam czas i nie czułam, że był stracony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz