Translate

wtorek, 30 września 2014

Mama (2013)





gatunek: Horror
produkcja: Hiszpania, Kanada
premiera: 22 lutego 2013 (Polska) 17 stycznia 2013 (świat)
reżyseria: Andres Muschietti
scenariusz: Andres Muschietti, Neil Cross, Barbara Muschietti







 To dość nietypowy horror, chyba bardziej thriller. Niby nie jest przerażający ale wywołuje niezwykły niepokój u widza. Zwłaszcza jeśli jest to ktoś bardzo wrażliwy lub jest rodzicem. Ja, przyznam szczerze, na koniec filmu rozpłakałam się jak małe dziecko. I cały czas miałam nadzieję na szczęśliwe zakończenie. Myślę, że reżyser może pochwalić się udanym debiutem, chociaż mam takie nieodparte wrażenie, że producent miał w ten film duży wkład. Uwielbiam filmy, przy których majstrował Guillermo del Toro ponieważ jego filmy mają taki swój niepodrabialny klimat. W tym filmie odczuwam naleciałość z tego klimatu, ale to tylko sprawia, że lubię go bardziej. Bardzo jestem zadowolona z gry aktorów, a w szczególności dzieci. Były naprawdę dobre. Historia ciekawa i dość oryginalna. Niezłe efekty i muzyka. A tak w ogóle to zapomniałam napisać o czym ten film opowiada. Jest to historia dwóch dziewczynek, które w wyniku pewnych wydarzeń trafiły do opuszczonego domku w środku lasu, pozostawione samym sobie, bez żadnej opieki. Po kilku latach zostają w końcu odnalezione przez wujka, który przez ten czas wciąż ich szukał. Gdy dziewczynki trafiają do jego domu okazuje się, że przez te wszystkie lata ktoś się jednak nimi opiekował.. Polecam obejrzeć ten film, choć niekoniecznie musi się Wam spodobać :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz