Translate

sobota, 13 lipca 2013

Musicale.


Lakier do włosów (2007)


 Lakier do włosów (1988)


Upiór w operze (2004)

Uwielbiam filmy muzyczne i taneczne. Zazwyczaj po ich obejrzeniu jestem tak przepełniona energią, że z chęcią sama zaczęłabym tak śpiewać i tańczyć. I choć ze śpiewem raczej nie byłoby większego kłopotu to taniec zapewne stałby się dla mnie nie lada wyzwaniem:P heh
 Ale przejdę do meritum. Otóż jestem zmuszona zachwalić Wam dwa, a w zasadzie trzy filmy, które chętnie oglądam. Pierwszym jest adaptacja filmowa "Upiora w operze", którą kocham ponad życie, choć mimo wszystko wolę operę.
"Upiór w operze w Royal Albert Hall" to wg mnie najlepsze przedstawienie jakie można obejrzeć. Dlatego zapraszam do oglądania wszystkich którzy mają dostęp do canal+ na emisję, która odbędzie się już dziś w sobotę 13 lipca o godzinie 10:45 na canal+film albo 25 lipca o godzinie 15:25 na canal+film2. Wierzcie mi warto zobaczyć!
No ale znów zeszłam z tematu:D Kolejną propozycją dla Was kochani jest film, a właściwie dwa filmy o tym samym tytule, a mianowicie "Lakier do włosów". Pierwszy jest z 1988 roku i wg mnie jest lepszy od remake'u z 2007 roku. Uważam jednak, że powinniście sami się z nimi zapoznać i osobiście ocenić:D
Filmy wkrótce wstawię do mojej kolekcji:D Buźka.