Translate

czwartek, 18 kwietnia 2013

Hache..! i Czerwony kapturek..?

Kurcze, czytałam tyle razy opinię o tym filmie i jakoś do tej pory mnie nie zainteresował. A teraz uważam, że film " Trzy metry nad niebem" jest świetny. Oczywiście standardowa historia o dwóch odmiennych światach itp. Ale: Fajni aktorzy. Fajnie nakręcone. Ciekawa fabuła. A przede wszystkim pozostaje taki niedosyt bo historia nie kończy się happy endem, a wręcz tragedią. Dlatego zamierzam obejrzeć kolejną część "Tylko ciebie chcę". Jestem bardzo ciekawa:D

Obejrzałam dziś wreszcie w całości film "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" i powiem Wam szczerze, że nie powala na kolana ale przyjemnie się ogląda, zwłaszcza gdy tytułową rolę gra jedna z moich ulubionych aktorek - Amanda Seyfried. Trochę mroczne, rzadko straszne, ale wątek miłosny jest więc jestem usatysfakcjonowana:P Taka wariacja na temat Czerwonego kapturka:P