Translate

niedziela, 7 kwietnia 2013

Atlas chmur (2012)







reżyseria: Tom Tykwer, Lana Wachowski, Andy Wachowski
scenariusz: Tom Tykwer, Lana Wachowski, Andy Wachowski
gatunek: sci-fi
produkcja: USA, Hongkong, Niemcy, Singapur
premiera: 23 listopada 2012 (Polska) 8 września 2012 (świat)





Ostatnio obejrzałam film, który już dawno miałam wielką ochotę obejrzeć. Widziałam zapowiedzi i byłam bardzo zaciekawiona o czym ten film tak na prawdę jest. Spodziewałam się dobrego filmu i... nie zawiodłam się. Dla mnie jest to arcydzieło. Ciekawy, różnorodny, z przesłaniem, troszkę bajkowy, z piękną muzyką i dobrą obsadą. Nakręcony jest w podobny sposób co film "Babel", niektórym się to może nie spodobać, na początku filmu rzeczywiście można nie nadążać z zapamiętywaniem postaci, ponieważ wątki dość szybko się zmieniają, ale jak dla mnie jest w tym pewien urok. Kolejnym plusem, oczywiście moim zdaniem, jest to, że w każdym wątku są ci sami aktorzy w innych kreacjach. Jest to fascynujące i zabawne, bo możemy zgadywać pod jakimi postaciami ukrywa się dany aktor. Niektóre osoby łatwo rozpoznać, ale można się naprawdę nieźle zdziwić:D Na koniec filmu przedstawiono wszystkie kreacje danego aktora więc możemy sprawdzić czy trafiliśmy.
Film jest bardzo dobry i gorąco go polecam. Choć trwa dwie i pół godziny to nie odczuwa się znużenia, więc nawet się nie zorientujecie kiedy minie film.Polecam gorąco! <3